آرشیو آبان ماه 1401

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

علل اصلی بالا بودن نرخ پرش سایت چیست؟

۶ بازديد
دست اندرکاران مختلفی برای بالا بودن نرخ پریدن وجود داراست، مثلا:
تبلیغات: تبلیغات غیرهدفمند سبب ساز ارتقاء نرخ پریدن وبسایت شما میگردد.
کانال‌های اجتماعی: اکثر وقت ها وقت ها عضویت یوزرها در شبکه‌های‌عمومی سبب ساز ریزش استفاده کننده سئو چیست می شود. گوگل آنالیتیکس این داده ها را در چنگ شما قرار می دهد.
جالب نبودن محتوا: تولیدمحتوای نامناسب یا این که غیرجذاب، موجب حیف کردن نصیب بزرگی از بازدیدکنندگان وبسایت شود.
نرخ پریدن بالای تلفن همراه: بیشتر ورودها از روش گوشی اجرا میگردد. رسپانسیو نبودن تارنما موجب خروج زودهنگام یوزرها از وبسایت می گردد؛ در سود بانس ریت ارتقا پیدا می‌نماید.
ربات‌های اسپم: برخی ربات‌های اسپم وارد وبسایت‌ها می شوند منتور سئو مشهد و مطالب تارنما‌ها را می‌دزدند و در وب سایت‌های اسپم منتشر می‌نمایند. گاه این ربات‌ها به وسیله گوگل آنالیتیکس شناسایی میگردند.
تجارب کاربری ناخوشایند: عدم برقراری رابطه بهتر با وبسایت، موجب خروج یوزرها از تارنما شما شود.
آیا بالا بودن نرخ پریدن، مدام بد میباشد؟
در یک حرف، خیر. عالی یا این که بد بودن آن به مقصود وبسایت بستگی دارااست.
از جمله، ممکن میباشد مخاطبان شما در پی پژوهش سریع یک شماره تلفن یا این که چیز دیگری باشند. در این‌حالت در حالتی‌که تارنما قابلیت و امکان دسترسی سریع یوزرها بدین داده ها را مهیا آورد، یوزرها بعداز دسترسی به داده ها متبوع خویش سریعاً تارنما شمارا شکاف می نمایند مدرس سئو مشهد که منجر ارتقاء نرخ پریدن میشودسئو کار خوب مشهد و این نماد بدی وجود ندارد. البته برای یک تارنما روزنامه آنلاین غرض این میباشد که یوزرها مجال وقت گیر تری را در وب سایت باقی بمانند و مطالب بیشتری را تفحص نمایند. پس این که یوزرها سریعاً وب سایت را شکاف نمایند، نماد نیکی وجود ندارد و بدین معناست که‌این وب سایت به نیازهای آنها جواب نداده میباشد.

بخش AMP در سرچ کنسول گوگل

۸ بازديد
ذیل بخش coverage تب AMP وجود داراست. AMP خلاصه Accelerated Mobile Pages (صفحه ها موبایلی پرسرعت) میباشد. در‌صورتی‌که برای تارنما خویش AMP قرار داده‌اید می توانید خطاهای احتمالی را درین نصیب مشاهده کنید.
با کلیک بر روی این مورد چارتی میبینید که اشتباهات در آن قرار داده گردیده‌اند. آموزش سئو در مشهد با کلیک بر روی هر مورد از این مفاد، می توانید URLهایی که از این غلط اثر پذیرفته‌اند را ملاحظه کنید.
در حالتی‌که خطایی را در‌این بخش برطرف کرده‌اید با استفاد از مورد validate در قسمت index سرچ کنسول می توانید به گوگل درخواست نظارت دوباره بدهید.
چرا به استعمال از سرچ کنسول گوگل نیاز داریم؟
در حالتی‌که در پی با صرفه‌سازی وبسایت می‌باشید و می خواهید کلاس سئو مشهد عملکردتان را در گوگل بهبود ببخشید، شایسته ترین شیوه این میباشد که از ضوابط گوگل تبعیت نمائید و به پیشنهادهای گوگل شغل فرمائید. سرچ کنسول گوگل به شما امداد می نماید فارغ از هدر دادن وقت، شایسته ترین گزارش‌ها و بی نقص‌ترین آمارهای مرتبط با تارنما را اخذ فرمایید.
مزایای استعمال از سرچ کنسول گوگل
1. ارائه امارهایی که به ارتقاء درجه بهینه سازی تارنما شما یاری می‌نماید؛
2. بالا بردن نرخ CTR و ارتقا فروش؛
3. یقین از دسترسی سئو کار مشهد داشتن گوگل به قسمت‌های متعدد وب سایت؛
4. پست مطالب نو و اعتقاد و باور از کراول شدن آن بوسیله گوگل؛
5. حذف صفحاتی که ارور دارا هستند و از دسترس بیرون کردن مطالبی که موجب کسر امتیاز شما در گوگل می شوند؛
6. رفع ارورها و خطاها امنیتی وبسایت مانند اسپم‌ها وmalware؛
7. آنالیز تارنما از روش معیارهای گوگل و اپلیکیشن‌ریزی برای رفع نواقص؛
8. یافتن کلمه ها کاوش آموزش سئو مشهد گردیده که ترافیک بیشتری برای تارنما شما مهیا می‌نماید؛
9. شناختن وب سایت‌هایی که به شما پیوند میدهند؛
10. قابل‌به کارگیری بودن وبسایت از روش تلفن همراه؛
11. تحقیق کیفیت اکران اطلاعاتی مانند فروش مال و… تارنما شما در گوگل؛
12. به دست کم رساندن خطاهای تارنما؛
13. باخبر‌شدن از خطاهای نو وب سایت در نصیب News and Important؛
14. فعال کردن مورد ارسال notification که مشتمل بر گزارش نادرست و ... میباشد.

با فاکتور dwelltime در سئو آشنایی دارید؟

۱۳ بازديد
یکی مهم‌ترین کارهایی که یک بهینه سازی فعالیت بایستی اعمال بدهد، کلاس حضوری سئو مشهد اعمال تست برای بدست آوردن فاکتورهای اثر گذار در نتیجه ها گوگل میباشد. برهان این مسئله این میباشد که گوگل همواره از الگوریتم های خویش مراقبت می نماید و نصیب متعددی از الگوریتم های جایگاه بندی گوگل برای اشخاص متفاوت ناشناخته میباشد. بخش اعظمی از فاکتورهای بهینه سازی که گوگل در الگوریتم های جایگاه بندی در حیث می‌گیرد، با فاکتورهایی که برخی از روش پیش گویی و گمان و یا این که تست های گوناگون بدست میایند مختلف می باشند، ولی از آنان اثر می پذیرند.
برخلاف تصویر بخش اعظمی از اشخاص و همینطور مقاله ها اشتباهی که در گویش فارسی منتشر گردیده است، به دلایل متفاوت میتوان اثبات کرد که گوگل از داده ها آنالیتیکس در سرچ کنسول و الگوریتم سکو بندی خودش به کار گیری نمی نماید و ساختار معماری گوگل و بقیه موتورهای کاوش به طوری میباشد که نمی توانند اطلاعاتی مانند bounce rate و time on site و... را از وب سایت های اینترنتی کسب نمایند.
به این ترتیب نرخ پریدن, تعداد بازدید صفحه ها تارنما, فرصت ماندگاری مخاطب در وبسایت, مرتبه الکسا و... هیچگونه اثر مستقیمی در seo ندارند. ولی این مسئله که اشخاصی میگویند فرصت ماندگاری مخاطب   کلاس سئو مشهد در وبسایت به بهبود درجه وب سایت در گوگل امداد می نماید تا حدودی درست میباشد. گرچه اثر آن تا به امروز به وسیله گوگل آیتم پذیرش قرار نگرفته و ثابت نشده میباشد. ولی این اثر به خیال و خاطر پارامتری به اسم dwelltime میباشد که وبسایت moz آن را معرفی کرده و ولی گوگل هیچگونه اطلاعیه ای در این زمینه منتشر نکرده میباشد.
تعریف و تمجید Dwelltime یا این که فرصت ماندگاری مخاطب در وبسایت
این فاکتور مبنی بر هنگامی که استفاده کننده آموزش سئو مشهد از نتیجه ها گوگل به یک وبسایت مراجعه کرده و مجددا برای کاوش به نتیجه ها گوگل بازگشته میباشد به حساب آوردن می شود، در واقع dwelltime هنگامی میباشد که کابر بعداز مراجعه به یک وب سایت مجددا به گوگل مراجعه می نماید. در واقع این فاکتور قادر است دقیقا به عبارتی اثر مجال ماندگاری مخاطب در وب سایت را داشته باشد و ولی همان طور که توضیح دادیم به طور رسمی پذیرش نشده میباشد و خطاها متعددی نیز در باب آن مطرح می‌شود. مثلا اینکه گوگل دقیقا چه گونه می‌تواند این فاکتور را احتساب نماید و در شرایطی که استفاده کننده به طور همزمان بر روی سه تارنما کلیک نماید و مجددا به نتیجه ها گوگل بازگردد برای هر سه وب سایت فوق جریمه در لحاظ می گیرد؟ این قضیه که گوگل نمی تواند مجال ماندگاری مخاطب در تارنما را اندازه گیری نماید، مبرهن میباشد البته این شیوه که فرصت ماندگاری مبتنی بر مراجعه دوباره به نتیجه ها گوگل و کاوش دوباره عبارت واژه و کلمه کلیدی در لحاظ گرفته گردد، پاره ای خیره کننده به حیث می‌رسد.

توضیحات متا چیست؟

۱۴ بازديد
تگ های متا در قسمت هد وب سایت قرار دارا‌هستند سئو چیست و داده ها وبسایت مانند: کد کاراکتری وب سایت، توضیحات وبسایت، کلمه ها کلیدی تارنما و غیره را نگه میدارند. Meta description توضیحات کاغذ را در خویش نگه می‌دارد. وبسایت ها از دو قسمت کلی تشکیل میگردند: نصیب Head و قسمت Body. قسمت هد تارنما داده ها کلی مرتبط با خویش تارنما مانند تیتر وب سایت، آموزش سئو در مشهد کلمه ها کلیدی تارنما و لهجه وب سایت و غیره را ارائه می دهد، و قسمت Bodyحاوی کد هایی میباشد که پردازش آنان محتوای وب سایت را تشکیل می‌دهد، و استفاده کننده وب سایت قادر است این محتوا را مشاهده نماید. در واقع صرفا بخشی Body وب سایت میباشد، که بوسیله مخاطبان وبسایت مشاهده می شود. در قسمت هد وب سایت تعدادی تیم تگ قرار می‌گیرند که عبارتند از تگ Title که تیتر وبسایت را ساخت‌و‌ساز می نماید. تگ Link، که کدهای استایل دهی و یا این که محل ذخیره سازی آن‌ها‌را تعریف‌و‌تمجید می نماید. تگ Script، که کدهای جاوا اسکریپت منتور سئو مشهد و یا این که محل ذخیره سازی آنها‌را مشخص و معلوم می نماید.  کلاس سئو مشهد تگهای متا اطلاعاتی درباره‌ی محتوای وب سایت را در خویش نگه می دارا‌هستند.
اهیمت کدهای متا در قسمت هد چیست؟
در تگ های متای وبسایت مشخصاتی از وب سایت تعریف و تمجید می گردد، که برای اجرای صحیح وب سایت حیاتی می باشند. برای مثال میتوان به ویژگی ها پایین در تگ های متا اشاره نمود:
توضیح تگ های متای بالا:
در او‌لین خط کد ما تگ "charset="UTF-8 ما نوع کارکتربندی تارنما را تعریف‌و‌تمجید میکنیم. گزینش کاراکتربندی یک برگه در هنگام ذخیره سازی داده ها در خزانه داده نیز مداقه دارا هستند، در HTML5کاراکتربندی پیشفرض براساس UTF-8میباشد. اما در ورژن های پیشین HTML درصورتی که نوع کاراکتربندی را تعریف‌و‌تمجید نکنیم. هنگام جابجایی متن فارسی به خزانه داده با مشکلاتی مانند کد شدن داده ها مواجه میشدیم. اکثر کارشناسان توصیه می‌دهند که در ورژن HTML5 با وجود اینکه کاراکتربندی Utf-8بصورت پیشفرض تمجید گردیده است. گشوده هم با تگ متا آن را تعریف و تمجید کنیم.

گوگل سندباکس چیست؟

۱۵ بازديد
گوگل سندباکس Sandbox غربال تائید نشده ای میباشد  سئو چیست که بر روی وب سایت های تازه قرار می گیرد. فیض غربال گوگل سندباکس Sandbox این میباشد که وبسایت های نو برای اکثر اوقات لغات کلیدی اساسی و لغت ها کلیدی اساسی سکو خیر نخواهند آموزش سئو در مشهد گرفت. (لغات کلیدی اساسی و لغت ها کلیدی مهم، لغات و عباراتی میباشند که تعداد رقبای متعددی دارا‌هستند). عدم استحصال سکو مطلوب برای کلمه ها کلیدی اساسی برای وب سایت های نو احداث حتی‌د‌ر شکل وجود محتوای باکیفیت منتور سئو مشهد و لینک و پیوند های کیفیت عالی و مرتبه بالای برگه نیز حادثه می افتد. گوگل سندباکس Sandbox با مقصود خودداری از جایگاه گیری سریع وب سایت های اسپم مدتی وبسایت های نو احداث را ذیل رسیدگی قرار میدهد.
گوگل سندباکس Sandbox را در یک گزاره تعریف فرمائید
گوگل سندباکس Sandbox بسیار مشابه آن میباشد دوره خصوصی سئو مشهد که تارنما تازه را در معرض یک آزمون قرار دهند. درین آزمون تارنما جایگاه ای کمتر از جایگاه ای که توقعش را داریم اخذ می نماید. در مرحله آزمون به تارنما بابت محتوا و لینک و پیوند های آن امتیازی که می بایست داده نخواهد شد.
چرا گوگل الگوریتم سندباکس Sandbox را ساخت و ساز نموده است؟
با دقت به اینکه وبسایت های اسپم قدمت کوتاهی دارا‌هستند. گوگل با ساخت سندباکس Sandbox تلاش داراست. بازدارنده خواهد شد که تارنما های اسپم به محض ساخت و ساز با طریق های seo کلاه سیاه سکو بالایی در نتیجه ها کاوش بدست بیاورند. گوگل با یاری الگوریتم سندباکس Sandbox، تارنما هایی که از به عبارتی بدو آغاز، پیوند های متعددی دارا هستند را بعنوان وبسایت های مشکوک در حیث میگیرد. پیوند های زیاد در اولِ استارت به فعالیت یک وب سایت ابدا طبیعی وجود ندارد. تارنما های اسپم ممکن میباشد از روشهایی زیادی بخواهند از به عبارتی اولِ فعالیت در حاصل گوگل مرتبه بالایی بدست آورند. گوگل با قراردادن وبسایت های نو احداث در معرض آزمون از اسپم نبودن آنان و وجود یوزرها حقیقی و واقعی مطمئن می‌گردد. قراردادن یک وب سایت نو احداث در معرض آزمون گوگل را اصطلاحا سندباکس Sandbox می نامیم.
آیا همگی بهینه سازی کاران به وجود الگوریتم گوگل سندباکس Sandbox براین باوراند؟
نه کلیه موافق وجود اینگونه الگوریتمی نیستند.گوگل سندباکس Sandbox یک کدام از الگوریتم های تائید نشده گوگل برای غربال کردن وب سایت های نو احداث میباشد. بعضی از اشخاصی که در مسئله سئو درگیر فعالیت میباشند وجود هرگونه فیلتری برای حاصل گوگل را نفی می نمایند. بعضا معتقند که عدم درجه گیری وبسایت های جدید احداث به جهت اثر یک سری الگوریتم متعدد میباشد و وجود الگوریتم سندباکس Sandbox صرفا یک توهم میباشد.

معیارهای مهم در پیدا کردن کلمات کلیدی

۱۹ بازديد
در حالتی که میخواهید به شرایط خیر دست آموزش سئو در مشهد یافته و صدها هزار بازدیدکننده در ماه را به سایت خویش جذب فرمائید، بایستی دقت داشته باشید که تعیین لغات کلیدی مطلوب در رقابت‌های بازاریابی محتوایی و اجتماعی ضروری میباشد.
از حیث تئوری، این مقصود بسیار معمولی میباشد و فقط به استعمال از بیشترین عبارات کاوش گردیده به وسیله مخاطبان غرض در مقاله ها و صفحه ها اینترنت بستگی داراست. براین اساس زمانی کاربری در گوگل، یکی‌از کلید کلمه و واژه‌های شما‌را کاوش می‌نماید، تارنما شما در نتیجه ها جستجوی وی ظواهر شود. ولی استحصال به‌این مقصود در کار، مدرس سئو مشهد چندان هم معمولی وجود ندارد!  آموزشگاه سئو در مشهد چون وب سایت‌های اکثری از روش به عبارتی لغات کلیدی در اکنون رقابت با شما میباشند. بدین ترتیب بایستی بدانید که چه نوع لغت ها کلیدی وجود دارا هستند و معیارهای اصلی برای یافتن عبارات کلیدی تارنما چیست؟
وسعت کاوش (Search Volume)
عبارات کلیدی را می‌اقتدار مبنی بر وسعت سرچ‌ آن ها در موتورهای جستجویی مانند Google در 3 مجموعه، طبقه بندی کرد:
لغت ها کلیدی همگانی یا این که General‌: این لغت ها کلی بوده و جستجوی متعددی نیز دارا‌هستند. مانند «بلاگ»
لغت ها کلیدی میانگین یا این که Medium‌: این کلمات محصور‌خیس می‌باشند سئو کار خوب مشهد ولی خاص نیستند و براین اساس تماماً کلان و کلی باقی میمانند، از جمله «بلاگ‌های دوست داستنی»
کلمه ها کلیدی دم بلند یا این که Long-tail‌: این دسته، دسته اصطلاحات خاصی می باشند که نماینده حدود 70% از بیشترین ترازو سرچ محسوب میگردند. به این ترتیب، عبارات کلیدی دم بلند زمان قابل قبولی تولید می‌نمایند تا رده ویژه خویش را بیابید. به عنوان مثالً «دوست داستنی ترین بلاگ‌های بازاریابی کدامند؟»

لینک سازی داخلی

۱۳ بازديد
هرگاه ربات‌های خزنده به یک پیوند واکنش می‌نمایند در شکل follow بودن پیوند سئو چیست به کاغذ‌ی مقصد میروند و آن برگه را هم نظارت می‌نمایند. وجود لینک و پیوند‌های داخلی مطلوب منجر می‌گردد موتورهای کاوش صفحه ها گوناگون تارنما شما‌را بیابند و ایندکس نمایند.
همینطور ساخت و ساز لینک و پیوند با لغات مطلوب و مرتبط به هر کاغذ سبب ساز میگردد موتورهای کاوش مسئله اساسی برگه مقصد را به خیر و خوبی فهم و شعور نمایند.
از سایر مزایای پیوند داخلی، گردش استفاده کننده در تارنما میباشد. آموزش سئو در مشهد وجود پیوند‌های بجا و درست سبب ساز می شود نرخ خروج کاربراز وبسایت (bounce rate) به شدت کاهش یابد.
۶- به کار گیری از alt مطلوب
برای کلیه‌ی تصاویر اینترنت‌تارنما خویش نصیب alt را کامل شدن نمایید. منتور سئو مشهد در‌این نصیب بایستی متنی متناسب به تصویر و تعریف کننده‌ی آن نوشته خواهد شد. در برخی از متن‌های جایگزین از عباراتی به کار گیری فرمایید که مشمول واژه و کلمه‌ی کلیدی آن شیت هم باشد.
۷- درج تگ title
تگ تیتر بهینه سازی یا این که title تگی میباشد  مدرس سئو مشهد که در نصیب وبسایت قرار میگیرد و در حاصل گوگل قابل اکران میباشد. می بایست این تیتر به اندازه‌ی کافی جالب باشد، دربردارنده واژه‌ی کلیدی مهم شیت باشد و از حیث ارتفاع آنقدر کوتاه یا این که بلند نباشد.(حداکثر ۷۰ کارکتر)
۸- درج mata description‌ یا این که توضیحات متا
بخشی که در زیر تیتر seo در حاصل چشم می شود قادر است اثر خیر در اخذ کلیک داشته باشد. دیدنی تایپ کردن قسمت توضیحات متا سبب میشود CTR تارنما شما ارتقا یابد.
۹- استعمال درست از تگ‌های heading
تگ‌های h1 تا h6 برای معلوم کردن تیتر به شغل برده میگردند. تگ h1 با عنایت‌ترین تیتر هر برگه میباشد که خوب میباشد تنها یکبار در هر شیت مصرف شود. با اعتنا به مداقه این تگ‌ها در بهینه سازی خوب میباشد از لغت ها کلیدی خویش در آنان استعمال فرمایید.
در به کارگیری از این تگ‌ها کارایی نمائید خواص سلسه مراتبی آن را مراقبت فرمائید.