با فاکتور dwelltime در سئو آشنایی دارید؟

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

با فاکتور dwelltime در سئو آشنایی دارید؟

۱۴ بازديد
یکی مهم‌ترین کارهایی که یک بهینه سازی فعالیت بایستی اعمال بدهد، کلاس حضوری سئو مشهد اعمال تست برای بدست آوردن فاکتورهای اثر گذار در نتیجه ها گوگل میباشد. برهان این مسئله این میباشد که گوگل همواره از الگوریتم های خویش مراقبت می نماید و نصیب متعددی از الگوریتم های جایگاه بندی گوگل برای اشخاص متفاوت ناشناخته میباشد. بخش اعظمی از فاکتورهای بهینه سازی که گوگل در الگوریتم های جایگاه بندی در حیث می‌گیرد، با فاکتورهایی که برخی از روش پیش گویی و گمان و یا این که تست های گوناگون بدست میایند مختلف می باشند، ولی از آنان اثر می پذیرند.
برخلاف تصویر بخش اعظمی از اشخاص و همینطور مقاله ها اشتباهی که در گویش فارسی منتشر گردیده است، به دلایل متفاوت میتوان اثبات کرد که گوگل از داده ها آنالیتیکس در سرچ کنسول و الگوریتم سکو بندی خودش به کار گیری نمی نماید و ساختار معماری گوگل و بقیه موتورهای کاوش به طوری میباشد که نمی توانند اطلاعاتی مانند bounce rate و time on site و... را از وب سایت های اینترنتی کسب نمایند.
به این ترتیب نرخ پریدن, تعداد بازدید صفحه ها تارنما, فرصت ماندگاری مخاطب در وبسایت, مرتبه الکسا و... هیچگونه اثر مستقیمی در seo ندارند. ولی این مسئله که اشخاصی میگویند فرصت ماندگاری مخاطب   کلاس سئو مشهد در وبسایت به بهبود درجه وب سایت در گوگل امداد می نماید تا حدودی درست میباشد. گرچه اثر آن تا به امروز به وسیله گوگل آیتم پذیرش قرار نگرفته و ثابت نشده میباشد. ولی این اثر به خیال و خاطر پارامتری به اسم dwelltime میباشد که وبسایت moz آن را معرفی کرده و ولی گوگل هیچگونه اطلاعیه ای در این زمینه منتشر نکرده میباشد.
تعریف و تمجید Dwelltime یا این که فرصت ماندگاری مخاطب در وبسایت
این فاکتور مبنی بر هنگامی که استفاده کننده آموزش سئو مشهد از نتیجه ها گوگل به یک وبسایت مراجعه کرده و مجددا برای کاوش به نتیجه ها گوگل بازگشته میباشد به حساب آوردن می شود، در واقع dwelltime هنگامی میباشد که کابر بعداز مراجعه به یک وب سایت مجددا به گوگل مراجعه می نماید. در واقع این فاکتور قادر است دقیقا به عبارتی اثر مجال ماندگاری مخاطب در وب سایت را داشته باشد و ولی همان طور که توضیح دادیم به طور رسمی پذیرش نشده میباشد و خطاها متعددی نیز در باب آن مطرح می‌شود. مثلا اینکه گوگل دقیقا چه گونه می‌تواند این فاکتور را احتساب نماید و در شرایطی که استفاده کننده به طور همزمان بر روی سه تارنما کلیک نماید و مجددا به نتیجه ها گوگل بازگردد برای هر سه وب سایت فوق جریمه در لحاظ می گیرد؟ این قضیه که گوگل نمی تواند مجال ماندگاری مخاطب در تارنما را اندازه گیری نماید، مبرهن میباشد البته این شیوه که فرصت ماندگاری مبتنی بر مراجعه دوباره به نتیجه ها گوگل و کاوش دوباره عبارت واژه و کلمه کلیدی در لحاظ گرفته گردد، پاره ای خیره کننده به حیث می‌رسد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.