ساب دامین و ساب فولدر در سئو سایت چند زبانه

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

ساب دامین و ساب فولدر در سئو سایت چند زبانه

۲ بازديد
مداقه پژوهش لغت ها کلیدی بر هیچ وبمستر و دارای تخصص سئویی پوشیده نیست. در باب سئو سایت دربین‌ المللی نیز تفحص لغت ها کلیدی بسیار مهم است. همچنین به کمک کیورد ریسرچ، میتوانید کلاس خصوصی سئو مشهد  مشاهده کنید که حوزه کاری شما و فرآورده و خدمات شما چه میزان در مرزوبوم مقصود جستجو میگردد و چه میزان تقاضا و رقابت در آن وجود دارااست. در واقع با تحقیق کلمه ها کلیدی می‌توانید بخشی از تحقیقات بازار خود را جاری ساختن دهید. با ترجمه کلمه ها کلیدی فارسی به زبان دوم و استفاده از آنان در محتوا می‌قدرت تا حدودی مرتبه دستیابی کرد اما گاهی ممکن است کاربران لهجه دوم از کلمات یا اصطلاحات متفاوتی برای جستجو استفاده کنند که باید به آن توجه کنید. می‌توانید از ابزارهایی که برای تفحص عبارات کلیدی می شناسید استفاده فرمایید و زبان و مملکت هدف را تعیین فرمائید تا اطلاعات دقیق‌تری از کلمه ها کلیدی‌ای که در آن زبان جستجو می‌گردد دریافت فرمایید. ساخت محتوا seo شده برای هر لهجه تولید محتوا به عنوان یکی اصلی‌ترین نصیب‌های seo سایت دوزبانه می‌باشد که سبب قرارگیری در صفحه نتایج جستجو و جذب کاربر به وب سایت می‌شود. محتوا یک کدام از مهمترین بخش‌های استراتژی سئو سایت چندین زبانه می باشد که می تواند برای متخصصان بهینه سازی بسیار بحران‌برانگیز باشد. شما باید محتواهایی که در وب سایت اصلی خود می‌نویسید، به زبان‌های دیگر هم ترجمه نمائید. سفارش می‌شود از گوگل ترنسلیت به کار گیری نکنید زیرا ترجمه را به صورت حرف به حرف اعمال میدهد و به اصطلاحات مرز و بوم مقصود آشنایی ندارد و از آنان استفاده نمی‌کند. همچنین هنگام ترجمه باید تفاوت‌های فرهنگی نیز لحاظ گردد تا برای خوانندگان آن زبان و مرزو بوم، جذابیت داشته باشد. در غیر این صورت نرخ پرش (Bounce Rate) وب‌تارنما شما ارتقا می‌یابد و تاثیر منفی زیادی روی سکو شما می‌گذارد. ساخت محتوا سئو شده برای هر زبان توصیه می گردد در صورت قابلیت از مترجمان دو زبانه (Native Translator) که هم به زبان مبدا و هم زبان مقصد مسلط باشد به کار گیری کنید تا خطاهای موجود در محتوا به حداقل برسد. البته این فعالیت ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد ولی سود بسیار بهتری برای شما به ارمغان می‌آورد. ساب دامین و ساب فولدر در سئو سایت یک‌سری زبانه یکی فرآیند اجرای seo وبسایت دوزبانه، تشکیل داد ساب دامین (Subdomain) یا ساب پوشه (Subfolder) می‌باشد. این دو مضمون‌ متعدد از هم میباشند و بستگی به استراتژی شما دارد که کدام را برای وب سایت خود انتخاب نمائید. ساب دامین قبل از دامنه اصلی قرار می‌گیرد و تارنما شمارا طبقه‌بندی می‌کند. به یاری ساب دامین می‌توانید برخی از محتواهای خاص را از دامنه اصلی غیر وابسته فرمائید. برای راه‌اندازی ساب دامین می‌توانید از طریق هاست اقدام نمایید. ساب فولدر پس از دامنه مهم قرار می‌گیرد و وظیفه سازمان‌دهی صفحه ها سایت را به عهده دارد. فعال‌سازی آن نیز بسیار شل می‌باشد و همچنین امکان مقصود‌گیری بوسیله سرچ کنسول گوگل نیز دارااست.

انیمیشن‌ها یکی از بهترین و موثرترین روش‌های تقویت زبان هستند، زیرا علاوه بر اینکه سرگرم‌کننده هستند، امکان فراگیری و تمرین مهارت‌های زبانی را فراهم می‌کنند. انیمیشن‌ها به صورت تصویری و صوتی موضوعات مختلف را به نمایش می‌گذارند که این امر برای فراگیری واژگان، تلفظ، گرامر و حتی فهم فرهنگ و تاریخ کشورهای مختلف بسیار مفید است.

یکی از بهترین انیمیشن های تقویت زبان ، "زیرزمینی‌ها" (Zootopia) است. این انیمیشن دارای داستانی جذاب و کمدی می‌باشد که شخصیت‌های مختلف و موضوعات متنوعی را مطرح می‌کند. از این انیمیشن می‌توان بهبود فهم زبان انگلیسی، توسعه واژگان، آشنایی با اصطلاحات روزمره، و درک اجتماعی را به دست آورد.

 

یک انیمیشن دیگر که برای تقویت زبان بسیار مفید است، "شرک" (Shrek) است. این انیمیشن همچنین دارای داستان جذاب و شخصیت‌هایی زیبا و جالب است که موضوعات مختلفی از جمله دوستی، قدرت، تغییرات در زندگی، و تعامل با محیط اطراف را بررسی می‌کند. از زبان کارا و کمدی در این انیمیشن می‌توان برای تقویت مهارت‌های زبانی بهره برد و بهبود تلفظ واژگان را تجربه کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.