معیارهای مهم در پیدا کردن کلمات کلیدی

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

معیارهای مهم در پیدا کردن کلمات کلیدی

۲۰ بازديد
در حالتی که میخواهید به شرایط خیر دست آموزش سئو در مشهد یافته و صدها هزار بازدیدکننده در ماه را به سایت خویش جذب فرمائید، بایستی دقت داشته باشید که تعیین لغات کلیدی مطلوب در رقابت‌های بازاریابی محتوایی و اجتماعی ضروری میباشد.
از حیث تئوری، این مقصود بسیار معمولی میباشد و فقط به استعمال از بیشترین عبارات کاوش گردیده به وسیله مخاطبان غرض در مقاله ها و صفحه ها اینترنت بستگی داراست. براین اساس زمانی کاربری در گوگل، یکی‌از کلید کلمه و واژه‌های شما‌را کاوش می‌نماید، تارنما شما در نتیجه ها جستجوی وی ظواهر شود. ولی استحصال به‌این مقصود در کار، مدرس سئو مشهد چندان هم معمولی وجود ندارد!  آموزشگاه سئو در مشهد چون وب سایت‌های اکثری از روش به عبارتی لغات کلیدی در اکنون رقابت با شما میباشند. بدین ترتیب بایستی بدانید که چه نوع لغت ها کلیدی وجود دارا هستند و معیارهای اصلی برای یافتن عبارات کلیدی تارنما چیست؟
وسعت کاوش (Search Volume)
عبارات کلیدی را می‌اقتدار مبنی بر وسعت سرچ‌ آن ها در موتورهای جستجویی مانند Google در 3 مجموعه، طبقه بندی کرد:
لغت ها کلیدی همگانی یا این که General‌: این لغت ها کلی بوده و جستجوی متعددی نیز دارا‌هستند. مانند «بلاگ»
لغت ها کلیدی میانگین یا این که Medium‌: این کلمات محصور‌خیس می‌باشند سئو کار خوب مشهد ولی خاص نیستند و براین اساس تماماً کلان و کلی باقی میمانند، از جمله «بلاگ‌های دوست داستنی»
کلمه ها کلیدی دم بلند یا این که Long-tail‌: این دسته، دسته اصطلاحات خاصی می باشند که نماینده حدود 70% از بیشترین ترازو سرچ محسوب میگردند. به این ترتیب، عبارات کلیدی دم بلند زمان قابل قبولی تولید می‌نمایند تا رده ویژه خویش را بیابید. به عنوان مثالً «دوست داستنی ترین بلاگ‌های بازاریابی کدامند؟»
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.