توضیحات متا چیست؟

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

توضیحات متا چیست؟

۱۵ بازديد
تگ های متا در قسمت هد وب سایت قرار دارا‌هستند سئو چیست و داده ها وبسایت مانند: کد کاراکتری وب سایت، توضیحات وبسایت، کلمه ها کلیدی تارنما و غیره را نگه میدارند. Meta description توضیحات کاغذ را در خویش نگه می‌دارد. وبسایت ها از دو قسمت کلی تشکیل میگردند: نصیب Head و قسمت Body. قسمت هد تارنما داده ها کلی مرتبط با خویش تارنما مانند تیتر وب سایت، آموزش سئو در مشهد کلمه ها کلیدی تارنما و لهجه وب سایت و غیره را ارائه می دهد، و قسمت Bodyحاوی کد هایی میباشد که پردازش آنان محتوای وب سایت را تشکیل می‌دهد، و استفاده کننده وب سایت قادر است این محتوا را مشاهده نماید. در واقع صرفا بخشی Body وب سایت میباشد، که بوسیله مخاطبان وبسایت مشاهده می شود. در قسمت هد وب سایت تعدادی تیم تگ قرار می‌گیرند که عبارتند از تگ Title که تیتر وبسایت را ساخت‌و‌ساز می نماید. تگ Link، که کدهای استایل دهی و یا این که محل ذخیره سازی آن‌ها‌را تعریف‌و‌تمجید می نماید. تگ Script، که کدهای جاوا اسکریپت منتور سئو مشهد و یا این که محل ذخیره سازی آنها‌را مشخص و معلوم می نماید.  کلاس سئو مشهد تگهای متا اطلاعاتی درباره‌ی محتوای وب سایت را در خویش نگه می دارا‌هستند.
اهیمت کدهای متا در قسمت هد چیست؟
در تگ های متای وبسایت مشخصاتی از وب سایت تعریف و تمجید می گردد، که برای اجرای صحیح وب سایت حیاتی می باشند. برای مثال میتوان به ویژگی ها پایین در تگ های متا اشاره نمود:
توضیح تگ های متای بالا:
در او‌لین خط کد ما تگ "charset="UTF-8 ما نوع کارکتربندی تارنما را تعریف‌و‌تمجید میکنیم. گزینش کاراکتربندی یک برگه در هنگام ذخیره سازی داده ها در خزانه داده نیز مداقه دارا هستند، در HTML5کاراکتربندی پیشفرض براساس UTF-8میباشد. اما در ورژن های پیشین HTML درصورتی که نوع کاراکتربندی را تعریف‌و‌تمجید نکنیم. هنگام جابجایی متن فارسی به خزانه داده با مشکلاتی مانند کد شدن داده ها مواجه میشدیم. اکثر کارشناسان توصیه می‌دهند که در ورژن HTML5 با وجود اینکه کاراکتربندی Utf-8بصورت پیشفرض تمجید گردیده است. گشوده هم با تگ متا آن را تعریف و تمجید کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.