آرشیو شهریور ماه 1401

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

بردکرامب (Breadcrumb) یا نشانگر صفحات چیست؟

۱۵ بازديد
به طبع برای شما اتفاق افتاده میباشد که آنقدر زد خورد خیالی داشته باشید که یادتان برود در کدام خیابان میباشید یا این که ابدا برای چه کاری وارد دکان گردیده‌اید. این روز ها دیگر نیازی وجود ندارد خیلی به خودتان فشار بیاورید سئو چیست تا یادتان بیاید هدفتان از وارد شدن به خیابان چه بوده میباشد؟ فارغ از آنکه از رهگذرها پرسش بپرسید، موبایلتان را خارج می آورید و گوگل مپ را گشوده میکنید و وضعیت مکانی خویش را مییابید. حتی می توانید مسیر منزل را روی گوگل معلوم نمائید تا مجاورت‌ترین راه و روش برای رجوع به مبدا را به شما علامت دهد. شبیه این حادثه، برای اکثری از یوزرها نیز پیش میاید که برای یافتن محتوای موردنظر خویش، شیت جستجوی گوگل را بگشایند، واژه‌ای را تایپ نمایند، وارد یک سری پیوند از نتیجه ها کاوش شوند و یک نوبت فراموش نمایند در درحال حاضر تلاوت چه مطلبی میباشند، در چه سایتی می‌باشند، آموزش سئو در مشهد به هیچ وجه این مقاله را به صدق پیدا کرده اند یا این که خیر؟ بردکرامب (Breadcrumb) یا این که نشانگر صفحه های، در واقع مانند گوگل مپ برای یوزرها وب میباشد و به آنان آرم می دهد چه مسیری را طی کرده‌اند تا به اینجا رسیده‌اند.
معنا واژه و کلمه Breadcrumb چیست؟
برای توضیح مفهوم واژه بردکرامب عالی میباشد به دنیای روایت‌های کودکی خویش محرمانه بزنید. کلاس خصوصی سئو مشهد ماجرا هانسل و گرتل را مطلقا به خاطر دارید. خواهر و برادری که برای پیداکردن مسیر، خرده‌های نان را تحت عنوان نماد رجوع به منزل، در مسیر جنبش خویش می‌ریختند. موفقیت کرامب در معنای خرده‌های نان میباشد که به استفاده کننده اذن میدهد به جایی که مسیر خویش را از آن استارت کرده‌اند، برگردند.
اشکال بردکرامب ها کدامند؟
بردکرامب یا این که نشانگر صفحه ها یا این که مسیر راهنما، دوره خصوصی سئو مشهد بخشی از پیاده سازی رابط کاربری UI (User Interface) میباشد که مسیر تکان استفاده کننده در صفحه ها وب سایت را، تسهیل می نماید. بردکرامب‌ها در سیستم برهان‌ها، نرم‌افزار‌های قابل انعطاف‌افزاری، وب لاگ‌ها و اینترنت‌تارنما‌ها گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند و به استفاده کننده این قابلیت و امکان را می دهند که با هر کلیک، به دایرکتوری موردنظر هدایت گردید.
نشانگر صفحه ها به سه گروه تقسیم میگردد:
1. نشانگر صفحه های حالت (Location) :
رایج‌ترین نوع بردکرامب‌ها می باشند که سلسله مراتب و ساختار صفحه ها را نماد میدهند.
2. نشانگر صفحه های خصوصیت :
‪(Attribute): مطلقا برای شما اتفاق افتاده میباشد که وارد وب سایت‌هایی مثل دیجی استایل گردید و دنبال بلیز بگردید. هنگامی که وارد طبقه بندی متاع میشوید، ممکن میباشد نیاز داشته باشید که رنگ و سایز لباستان را نیز تعیین نمایید. در اینجا بردکرامب‌های رنگ و اندازه، بر پایه ی صفت می‌باشند

مزایا و معایب بازاریابی b2b

۱۸ بازديد
بازاریابی b2b مزایای متعددی داراست که برخی از آنان را در‌پی معرفی میکنیم:
راحتی بیشتر
در حالی که کمپانی‌ها می توانند از روش ویترین دکان‌ها بفروشند یا این که از روش تلفن معاملات خویش را اعمال دهند، سئو چیست بازاریابی B2B اکثر زمان ها به طور آنلاین اجرا می شود. در فضای آنلاین کمپانی‌ها به راحتی و با صرف کمترین انرژی تولیدها و سرویس ها خویش را تبلیغ می‌نمایند، اکران می دهند و توصیه‌های انبوه تصویب می‌نمایند.
فایده بیشتر
در بازاریابی صنعتی اکثر وقت ها اقلام به طور عمده به فروش می‌رسند تا خریداران بتوانند ذخیره ما یحتاج خویش را دفاع نمایند. تعداد سفارشات تبارک‌خیس سبب ساز به فروش بالقوه فراتر و درآمد نقدی بیشتر برای فروشندگان می‌گردد. آموزش سئو در مشهد در عین اکنون، سهولت تبلیغات برای بقیه مشاغل از روش اینترنت‌وب سایت‌های B2B می تواند به کاهش هزینه‌های بازاریابی و ارتقاء نرخ تبدیل یاری دهد.
همینطور پتانسیل بازار در‌این حالت وسیع‌خیس میباشد. از قابل انعطاف‌افزارهای تجاری و سرویس ها مشورت گرفته تا مواد انبوه و ماشین‌آلات تخصصی، فروشندگان B2B می توانند بازار بزرگی از کمپانی‌ها را در سراسر صنعت های مقصود قرار دهند. دوره خصوصی سئو مشهد تمامی‌ی این موردها منجر استخراج منفعت بیشتر می گردد.
امنیت بیشتر
از آنجایی که قراردادهای B2B در میان استحصال‌وکارها انعقاد می شود، هم برای خریداران و هم برای فروشندگان امنیت و تصدی خاطر بیشتری وجود داراست. چون نگرانی کمتری درمورد فعالیت نکردن طرفین به وعده‌ها به وجود میاید. همینطور تفاهم نامه‌های تجاری فروش معمولاً به طور دیجیتالی ردیابی میگردند و فروشندگان B2B میتوانند حاصل مالی خویش را ردیابی و تحقیق نمایند.
ولی بازاریابی b2b خالی از گونه های وجود ندارد، معایب بازاریابی b2b موردها تحت را در بر‌می گیرد:
پروسه فعال سازی غامض‌خیس
برای استارت به‌تیتر یک عمده‌فروش B2B نیاز میباشد تا بفهمید سئو کار مشهد چه‌طور مشتریانی را جذب نمائید که منحصر می‌باشند و توصیه‌های متعددی اجرا میدهند. این شغل اکثر اوقات نیازمند رسیدگی بی نقص برای تبلیغ در مشاغل بالقوه، فعال‌سازی یک سیستم فروش منحصر و تطبیق سریع در حین کاهش فروش میباشد.
محدودیت‌های فروش
در حالی که کمپانی‌های B2B می توانند فروش متعددی داشته باشند، فروش بالقوه به مشتریان را از دست میدهند. تیم خرد‌خیس خریداران تجاری و نیاز به گفتگو در زمینه‌ی قراردادها می تواند محدودیت‌هایی را برای ارتقاء فایده تولید نماید، به خصوص هنگامی که کمپانی خریداران کلیدی خویش را از دست می دهد.
نیاز به پر رنگ‌شدن فروشندگان B2B
در یک مجال معلوم، در بازار B2B کمپانی‌های متعددی وجود داراست که محصول ها و سرویس ها شبیه را ساخت و ساز می‌نمایند، با هم رقابت دارا‌هستند و می فروشند. به همین استدلال فروشندگان اکثر زمان ها نیاز به کاهش بها‌ها و یافتن شیوه های خاصی برای جلب اعتنا کمپانی‌ها برای توفیق در بازار دارا‌هستند

معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل یا Hummingbird

۲۰ بازديد
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل یا این که Hummingbird، یکی طریق‌های مخصوص جستجوی مقاله میباشد که از سال ۲۰۱۳، موجب ارتقاء چگونگی جستجوهای یوزرها در گوگل شده است. تا قبلا تاریخ، گوگل برای جستجوهای یوزرها، از الگوریتم کافئین به کارگیری می کرد. سئو چیست الگوریتم کافئین قابلیت و امکان جستجوی Liveرا آماده کرده بود و موتورهای کاوش در کسری از ثانیه، صدها هزار برگه را در فهرست خویش به‌روزرسانی می‌کردند؛ ولی گوگل در پی شیوه مطمئن‌تری برای ارائه نتیجه ها جستجوی یوزرها بود.
همواره از مهمترین معیارهای گوگل برای نظارت وب سایت‌ها و امتیازدهی به آن ها، محتوا بوده میباشد. آموزش سئو در مشهد تولیدکنندگان محتوا معمولا مقاله ها تارنما‌ها را مبتنی بر عبارات کلیدی می‌نوشتند و به این ترتیب موتور کاوشگر گوگل را ارشادوراهنمایی می‌کردند تا مطالب آنان‌را برای واژه و کلمه کلیدی مد لحاظ، ایندکس نماید. به گذر زمان مجال، گوگل متوجه شد این فعالیت موجب افت چگونگی مطالب می گردد و الگوریتم جدیدی برای تحقیق چگونگی محتوای تولیدشده، ابتکار عمل کرد. وظیفه الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، ارائه نتیجه ها ظریف‌خیس، حقیقی‌خیس و کیفیت عالی‌خیس میباشد. مرغ مگس خوار گوگل با استعمال از گراف علم (Knowledge Graph) و جستجوی معنایی (semantic search) کلمات جستجوشده را تحقیق می‌نماید. از‌آنجا که این الگوریتم در بهبود بهینه سازی وب سایت اثر متعددی داراست، در‌این نوشته ی علمی به ذکر نکاتی میپردازیم کلاس سئو مشهد که در شکل رعایت، حاصل درخشانی برای درجه وبسایت شما در شیت نتیجه ها کاوش گوگل خواهد داشت.
انگیزه اسم‌گذاری الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟
مرغ مگس خوار یک کدام از خرد‌ترین پرنده‌های دنیاست که سرعت و توجه فعالیت متعددی داراست. وقتی که مرغ مگس خوار در درحال حاضر پرواز میباشد، دیده بشر قوی به دیدن پر و بال‌های وی وجود ندارد؛ ولی برعکس بشر، این پرنده بسیار تیزبین میباشد و غرض خویش را با‌گاز شناسایی می‌نماید. مرغ مگس‌خوار، مجاورت‌ترین غرض را تشخیص میدهد و با سرعتی بسیار زیاد به سمت آن جنبش می‌نماید. دوره خصوصی سئو مشهد این کوشش در گوگل موجب بروز تغییرات محسوسی در کاغذ نتیجه ها جستجوی یوزرها شد‌ه‌است.
گوگل با فعال‌ساز‌ی الگوریتم مرغ مگس خوار در سال ۲۰۱۳، تاکید خویش را بر لغت ها کلیدی تعدیل و بر به کارگیری از گویش طبیعی در اکران داده‌ها تمرکز بیشتری کرد. الگوریتم hummingbird گوگل، معنای لغت ها کلیدی را کاوش و با کنجکاوی متعددی، محتوای صفحه های را پژوهش می‌نماید. شاید بتوان گرانقدر‌ترین فیض به کار گیری این الگوریتم را، لهجه طبیعی مقاله‌ها اعلام‌کرد.

قانون حق نشر DMCA چیست ؟

۱۶ بازديد
ضابطه اسکن و حق مالکیت اثر ها دیجیتالی، به اختصار DMCA، مخفف عبارت Digital Millennium Copyright Act میباشد که در سال 1998 به ثبت کنگره ایالات متحده رسید. DMCA حق تکثیر و نوشتن یک تاثیر را برای مالکش به رسمیت می شناسد سئو چیست و با تارنما ها و عده ای که دست به سواستفاده از اثرها مخصوص بفرد میزنند،  آموزش سئو در مشهد عکس العمل می نماید .DMCA بسیار سودمند میباشد و از سرقت اثر ها دارنده حق نوشتن خودداری می نماید. کمپانی هایی که قابل انعطاف افزارهای رایانه ای ایجاد می نمایند نیز قدرتمند می باشند از سرویس ها DMCA به کارگیری کنند.
اثر بروزرسانی سارق دریایی بر ترافیک وبسایت دزد
اثر بروزرسانی سارق دریایی بر ترافیک وب سایت دزد
گوگل توسط سارق دریایی امور و اقدامات متعددی اجرا داده میباشد. به عنوان مثال محصور کردن دسترسی به وب سایت هایی میباشد  کلاس سئو مشهد که قابل انعطاف افزارها و محتوای بدون پول را ارایه می نمایند. براین اساس در شرایطی‌که اینترنت سایتی دست به ارایه و انتشار داده ها و داده هایی بزند که وابسته به شخص یا این که کمپانی دیگری میباشد، با ارایه مستندات دیجیتالی DMCA، سایت نادرست عمل از آحاد نتیجه ها حذف می‌شود.
پس تحت عنوان یک مولف یا این که نرم‌افزار نویس، میتوانید با خیال و خاطر ریلکس از زحماتی که کشیده اید حفظ فرمایید. این وظیفه هر اینترنت سایتی میباشد که پیش از انتشار محصولات سایتی دیگر، از صاحب و مالک تاثیر اذن داشته و منبع آن را نیز بیان کنند. جدای از مسایل رسمی، این یک کردار حرفه‌ای و اخلاقی میباشد که به رویش حصول و شغل های محلی بسیار امداد می نماید.
نقش گوگل در خودداری از سرقت داده ها
سواستفاده از محصول ها سایرافراد از دیرباز هم در وب وجود داشته و هم فضای فارغ آن. کلاس حضوری سئو مشهد این موقعیت موسسه ها متعددی را با بحران های فراوان همپا نموده است. هرچند طریق های دیگری هم برای پیشگیری از قابلیت سرقت دیجیتالی وجود دارااست، البته با این وجود، نقش موتور جستجوی گوگل تحت عنوان صحبت نخستین و انتها را نمی قدرت نادیده گرفت.
ساخت و ساز فیلم هایی که زحمات متعددی برای ایجاد کرد شان انجام یافته، قابل انعطاف افزاری که برای تایپ کردن و پیشرفت اش وقت و هزینه اکثری انجام یافته و یک نوشته ی علمی آموزشی آمیخته از هنر و تجارب یک تالیف کننده ایده پرداز و غیره، همه برای معرفی و عرضه به دنیای فناوری های آنلاین گام می‌گذارند تا سودآوری دو طرفه ای داشته باشند. ولی در مواجهه با اشخاص سود جو و دزد مستلزم یک برهان کار کشته خیس و مانع هستیم. بروز رسانی سارق دریایی خلال شناسایی این مورد ها، موضوع عمل وب سایت ها و افراد اشتباه فعالیت را محصور و در غایت حذف می کند.

کپچای مبتنی بر صوت

۱۵ بازديد

کپچاهای صوتی به‌تیتر جایگزینی برای دسترسی به یوزرها معدود بینا ساخت و ساز شدند. سئو چیست این کپچاها اکثر وقت ها در مخلوط با کپچاهای متنی یا این که تصویری استعمال میگردند.کپچاهای صوتی یک صوت ضبط گردیده از تعدادی حروف یا این که اعداد را ارائه می دهند که مخاطب بعداز شنیدن، آن‌ها‌را وارد می‌نماید. تعبیر این کپچاها هم برای بشر و هم برای ربات‌ها مشقت بار میباشد.

حل مورد ریاضی
بعضی از سازوکار‌های کپچا از یوزرها می خواهند یک قضیه ریاضی بی آلایش مانند (3+4) یا این که (18-۳) را حل نمایند. با فرض اینکه عنوان کردن این پرسش و پاسخ به آن برای یک ربات ایراد خواهد بود.

مشقت لغت ها
این نوع کپچاها در انواع متفاوتی ظواهر میگردد ولی معمولاً از حروف، اعداد و متن ساخته آموزش سئو در مشهد شده‌اند. امتحان این کپچاها میتواند به واپسین حروف دربین یک‌سری واژه، ترتیب نامنظم حروف یا این که رنگی کردن کلمه ها اشاره نماید. بدین ترتیب برای نام‌و‌نشان‌بخشی انسانی خویش، بایستی از امتحان سربلند خارج بیایید.



ورود از روش کانال‌های اجتماعی
یک جایگزین دوست داستنی برای کپچا این میباشد که یوزرها را موظف می‌نماید با منتور سئو مشهد به کارگیری از اکانت‌های مانند: چهره بوک، گوگل یا این که لینکدین وارد سیستم شوند. این طریق از ورود ربات‌ها دوری می‌نماید، چون ربات‌ها دارنده هیچ اکانت کاربری در کانال‌های اجتماعی نیستند.

بررسی جعبه No captcha Recaptcha
در‌این نوع کپچا در یک قاب عبارت «اینجانب یک ربات نیستم» به یوزرها ارائه میشود و آن‌ها تنها می بایست روی آن کلیک نمایند یا این که تیک کنار این پاراگراف را فعال نمایند. گرچه عمل بی آلایش‌ای میباشد البته سئو کار مشهد برای ربات‌ها سخت خواهد بود؛ چراکه ربات‌ها میانه فریم کلیک می‌نمایند البته آدم میتواند در هر بخش معلوم گردیده قاب کلیک نماید.

اولین مطالب آزمایشی من

۲۰ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۸ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.