معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل یا Hummingbird

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل یا Hummingbird

۲۰ بازديد
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل یا این که Hummingbird، یکی طریق‌های مخصوص جستجوی مقاله میباشد که از سال ۲۰۱۳، موجب ارتقاء چگونگی جستجوهای یوزرها در گوگل شده است. تا قبلا تاریخ، گوگل برای جستجوهای یوزرها، از الگوریتم کافئین به کارگیری می کرد. سئو چیست الگوریتم کافئین قابلیت و امکان جستجوی Liveرا آماده کرده بود و موتورهای کاوش در کسری از ثانیه، صدها هزار برگه را در فهرست خویش به‌روزرسانی می‌کردند؛ ولی گوگل در پی شیوه مطمئن‌تری برای ارائه نتیجه ها جستجوی یوزرها بود.
همواره از مهمترین معیارهای گوگل برای نظارت وب سایت‌ها و امتیازدهی به آن ها، محتوا بوده میباشد. آموزش سئو در مشهد تولیدکنندگان محتوا معمولا مقاله ها تارنما‌ها را مبتنی بر عبارات کلیدی می‌نوشتند و به این ترتیب موتور کاوشگر گوگل را ارشادوراهنمایی می‌کردند تا مطالب آنان‌را برای واژه و کلمه کلیدی مد لحاظ، ایندکس نماید. به گذر زمان مجال، گوگل متوجه شد این فعالیت موجب افت چگونگی مطالب می گردد و الگوریتم جدیدی برای تحقیق چگونگی محتوای تولیدشده، ابتکار عمل کرد. وظیفه الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، ارائه نتیجه ها ظریف‌خیس، حقیقی‌خیس و کیفیت عالی‌خیس میباشد. مرغ مگس خوار گوگل با استعمال از گراف علم (Knowledge Graph) و جستجوی معنایی (semantic search) کلمات جستجوشده را تحقیق می‌نماید. از‌آنجا که این الگوریتم در بهبود بهینه سازی وب سایت اثر متعددی داراست، در‌این نوشته ی علمی به ذکر نکاتی میپردازیم کلاس سئو مشهد که در شکل رعایت، حاصل درخشانی برای درجه وبسایت شما در شیت نتیجه ها کاوش گوگل خواهد داشت.
انگیزه اسم‌گذاری الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟
مرغ مگس خوار یک کدام از خرد‌ترین پرنده‌های دنیاست که سرعت و توجه فعالیت متعددی داراست. وقتی که مرغ مگس خوار در درحال حاضر پرواز میباشد، دیده بشر قوی به دیدن پر و بال‌های وی وجود ندارد؛ ولی برعکس بشر، این پرنده بسیار تیزبین میباشد و غرض خویش را با‌گاز شناسایی می‌نماید. مرغ مگس‌خوار، مجاورت‌ترین غرض را تشخیص میدهد و با سرعتی بسیار زیاد به سمت آن جنبش می‌نماید. دوره خصوصی سئو مشهد این کوشش در گوگل موجب بروز تغییرات محسوسی در کاغذ نتیجه ها جستجوی یوزرها شد‌ه‌است.
گوگل با فعال‌ساز‌ی الگوریتم مرغ مگس خوار در سال ۲۰۱۳، تاکید خویش را بر لغت ها کلیدی تعدیل و بر به کارگیری از گویش طبیعی در اکران داده‌ها تمرکز بیشتری کرد. الگوریتم hummingbird گوگل، معنای لغت ها کلیدی را کاوش و با کنجکاوی متعددی، محتوای صفحه های را پژوهش می‌نماید. شاید بتوان گرانقدر‌ترین فیض به کار گیری این الگوریتم را، لهجه طبیعی مقاله‌ها اعلام‌کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.