بردکرامب (Breadcrumb) یا نشانگر صفحات چیست؟

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

بردکرامب (Breadcrumb) یا نشانگر صفحات چیست؟

۱۶ بازديد
به طبع برای شما اتفاق افتاده میباشد که آنقدر زد خورد خیالی داشته باشید که یادتان برود در کدام خیابان میباشید یا این که ابدا برای چه کاری وارد دکان گردیده‌اید. این روز ها دیگر نیازی وجود ندارد خیلی به خودتان فشار بیاورید سئو چیست تا یادتان بیاید هدفتان از وارد شدن به خیابان چه بوده میباشد؟ فارغ از آنکه از رهگذرها پرسش بپرسید، موبایلتان را خارج می آورید و گوگل مپ را گشوده میکنید و وضعیت مکانی خویش را مییابید. حتی می توانید مسیر منزل را روی گوگل معلوم نمائید تا مجاورت‌ترین راه و روش برای رجوع به مبدا را به شما علامت دهد. شبیه این حادثه، برای اکثری از یوزرها نیز پیش میاید که برای یافتن محتوای موردنظر خویش، شیت جستجوی گوگل را بگشایند، واژه‌ای را تایپ نمایند، وارد یک سری پیوند از نتیجه ها کاوش شوند و یک نوبت فراموش نمایند در درحال حاضر تلاوت چه مطلبی میباشند، در چه سایتی می‌باشند، آموزش سئو در مشهد به هیچ وجه این مقاله را به صدق پیدا کرده اند یا این که خیر؟ بردکرامب (Breadcrumb) یا این که نشانگر صفحه های، در واقع مانند گوگل مپ برای یوزرها وب میباشد و به آنان آرم می دهد چه مسیری را طی کرده‌اند تا به اینجا رسیده‌اند.
معنا واژه و کلمه Breadcrumb چیست؟
برای توضیح مفهوم واژه بردکرامب عالی میباشد به دنیای روایت‌های کودکی خویش محرمانه بزنید. کلاس خصوصی سئو مشهد ماجرا هانسل و گرتل را مطلقا به خاطر دارید. خواهر و برادری که برای پیداکردن مسیر، خرده‌های نان را تحت عنوان نماد رجوع به منزل، در مسیر جنبش خویش می‌ریختند. موفقیت کرامب در معنای خرده‌های نان میباشد که به استفاده کننده اذن میدهد به جایی که مسیر خویش را از آن استارت کرده‌اند، برگردند.
اشکال بردکرامب ها کدامند؟
بردکرامب یا این که نشانگر صفحه ها یا این که مسیر راهنما، دوره خصوصی سئو مشهد بخشی از پیاده سازی رابط کاربری UI (User Interface) میباشد که مسیر تکان استفاده کننده در صفحه ها وب سایت را، تسهیل می نماید. بردکرامب‌ها در سیستم برهان‌ها، نرم‌افزار‌های قابل انعطاف‌افزاری، وب لاگ‌ها و اینترنت‌تارنما‌ها گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند و به استفاده کننده این قابلیت و امکان را می دهند که با هر کلیک، به دایرکتوری موردنظر هدایت گردید.
نشانگر صفحه ها به سه گروه تقسیم میگردد:
1. نشانگر صفحه های حالت (Location) :
رایج‌ترین نوع بردکرامب‌ها می باشند که سلسله مراتب و ساختار صفحه ها را نماد میدهند.
2. نشانگر صفحه های خصوصیت :
‪(Attribute): مطلقا برای شما اتفاق افتاده میباشد که وارد وب سایت‌هایی مثل دیجی استایل گردید و دنبال بلیز بگردید. هنگامی که وارد طبقه بندی متاع میشوید، ممکن میباشد نیاز داشته باشید که رنگ و سایز لباستان را نیز تعیین نمایید. در اینجا بردکرامب‌های رنگ و اندازه، بر پایه ی صفت می‌باشند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.