کپچای مبتنی بر صوت

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

کپچای مبتنی بر صوت

۱۶ بازديد

کپچاهای صوتی به‌تیتر جایگزینی برای دسترسی به یوزرها معدود بینا ساخت و ساز شدند. سئو چیست این کپچاها اکثر وقت ها در مخلوط با کپچاهای متنی یا این که تصویری استعمال میگردند.کپچاهای صوتی یک صوت ضبط گردیده از تعدادی حروف یا این که اعداد را ارائه می دهند که مخاطب بعداز شنیدن، آن‌ها‌را وارد می‌نماید. تعبیر این کپچاها هم برای بشر و هم برای ربات‌ها مشقت بار میباشد.

حل مورد ریاضی
بعضی از سازوکار‌های کپچا از یوزرها می خواهند یک قضیه ریاضی بی آلایش مانند (3+4) یا این که (18-۳) را حل نمایند. با فرض اینکه عنوان کردن این پرسش و پاسخ به آن برای یک ربات ایراد خواهد بود.

مشقت لغت ها
این نوع کپچاها در انواع متفاوتی ظواهر میگردد ولی معمولاً از حروف، اعداد و متن ساخته آموزش سئو در مشهد شده‌اند. امتحان این کپچاها میتواند به واپسین حروف دربین یک‌سری واژه، ترتیب نامنظم حروف یا این که رنگی کردن کلمه ها اشاره نماید. بدین ترتیب برای نام‌و‌نشان‌بخشی انسانی خویش، بایستی از امتحان سربلند خارج بیایید.



ورود از روش کانال‌های اجتماعی
یک جایگزین دوست داستنی برای کپچا این میباشد که یوزرها را موظف می‌نماید با منتور سئو مشهد به کارگیری از اکانت‌های مانند: چهره بوک، گوگل یا این که لینکدین وارد سیستم شوند. این طریق از ورود ربات‌ها دوری می‌نماید، چون ربات‌ها دارنده هیچ اکانت کاربری در کانال‌های اجتماعی نیستند.

بررسی جعبه No captcha Recaptcha
در‌این نوع کپچا در یک قاب عبارت «اینجانب یک ربات نیستم» به یوزرها ارائه میشود و آن‌ها تنها می بایست روی آن کلیک نمایند یا این که تیک کنار این پاراگراف را فعال نمایند. گرچه عمل بی آلایش‌ای میباشد البته سئو کار مشهد برای ربات‌ها سخت خواهد بود؛ چراکه ربات‌ها میانه فریم کلیک می‌نمایند البته آدم میتواند در هر بخش معلوم گردیده قاب کلیک نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.