پنجشنبه ۰۷ دی ۰۲ | ۱۰:۵۰ ۳ بازديد
چهطور یک استراتژی بازاریابی محتوا تولید کنیم؟ درحال حاضر، بیایید کمی جلوتر برویم و ویژگیهای ساخت یک نرم افزار بازاریابی محتوا را مرور کنیم. ۱) مقصود خود را مشخص و معلوم نمایید غرض شما از تهیه یک نرمافزار بازاریابی محتوا چیست؟ چرا می خواهید محتوا تولید نمایید و یک اپلیکیشن بازاریابی محتوا تولید فرمایید؟ قبل از آغاز برنامه ریزی، اهداف خود را بشناسید سئو کار مشهد و در گزینش بهترین مورد برای استراتژی خود زمان و انرژی کافی بگذارید. ۲) اجرا تحقیقات پرسونا برای تنظیم یک نرمافزار غالب، باید مخاطبان محتوای خود را به روشنی معلوم کنید. این امر به ویژه برای افرادی که جدید آغاز به کار میکنند یا تازه وارد فعالیت بازاریابی شدهاند بسیار اصلی و حیاتی است. با شناخت مخاطبان مقصود خود می توانید محتوای مرتبط و ارزشمندتری ساخت و ساز فرمایید که آن ها گرایش بیشتری به خواندنشان دارند. در حالتی که یک بازاریاب باسابقه میباشید، ممکن میباشد هدف شما تغییر کرده باشد. آیا می خواهید مجموعه جدیدی از افراد را غرض قرار دهید یا بازار غرض فعلی خود را توسعه دهید؟ آیا میخواهید همان مخاطب را مراقبت فرمایید؟ بازدید مجدد از پارامترهای مخاطبان خود با انجام تحقیقات بازار هر ساله برای رشد مخاطبان بسیار مهم می باشد. ۳) محتواهای قدیمتان را گردآوری فرمایید بیشتر افراد کار خود را با ارسال مطالب وب لاگ استارت میکنند. در صورتیکه در سال قبل پستهای هفتگی وبلاگ منتشر میکردید، ایجاد یک کتاب الکترونیکی که کل پستهای وبلاگ شما را به یک راهنمای فشرده تبدیل کرده است، راه حل کارآمدی برای جلب توجه مخاطبانتان خواهد بود. در صورتی مدتی مشغول تجارت میباشید، با اجرای سالنامه محتوا، تلاشهای بازاریابی محتوا و نتایج نتیجه ها از آن را در سال گذشته مرور فرمایید. معین کنید که چه کاری میتوانید در سال آتی مختلف اجرا دهید و اهداف جدیدی را برای رسیدن به آن تعیین نمائید. ۴) سیستم مناسب برای تقویم محتوایی خود را انتخاب فرمایید سیستمی مناسبی که بتوانید محتوای خود را ساخت و ساز و مدیریت و ارزیابی کنید را تعیین فرمایید. در مبحث ایجاد کرد محتوا تعدادی قسمت حیاتی رئیس محتوا وجود دارد که مشتمل بر ساخت محتوا، نشر و تجزیه و ارزیابی آن می شود. برای مدیر محتوا خودتان میتوانید از سیستم هایی مثل تسکولو یا ترلو استفاده نمایید. ۶) بارش اذهان برای ایدهپردازی محتواها فعلا فرصت آن فرا رسیده هست که ایدههای مربوط به پروژه محتوای بعدی خود را شروع فرمایید. برای این مراد می توانید از ابزارهای مجانی جانور در اینترنت استفاده نمایید و تیترها و لغات کلیدی مناسب برای محتواهای خود را پیدا کنید. با شناخت مخاطبانتان و اینکه در پی چه سرچهای میروند، تنها کافی هست یه خرده ابداع به خرج دهید تا مطالب فوقالعادهای ساخت و ساز کنید. ۷) مطالب خود را منتشر و رئیس فرمائید. برنامه بازاریابی شما باید فراتر از انواع محتوایی باشد که تشکیل داد میکنید. باید محتواهای خود را به خوبی هم سازماندهی فرمایید. با کمک یک روزنگار محتوایی، مسیر درستی را برای ساخت و نشر محتواهای خود پیدا نمائید. فراموش نکنید که یک روزنگار محتوایی شبکههای اجتماعی هم ساختوساز کنید تا بتوانید محتوای خود را در کانالهای متفاوت دیگر تبلیغ و مدیر نمائید. بسیاری از ایدههایی که میپندارید همیشه سبز خواهند بود، به همان ماههای فعلی مربوط میشوند. همان طور که گفته شد، نباید مباحث داغ روز را نادیده بگیرید. اگرچه ممکن هست این موضوعات قسمت عمدهای از روزنگار تحریریه شما را در بربگیرند، اما میتوانند به شما امداد کنند تا ترافیک بیشتری ساخت نمایید. بیشتر مردم بیش تر از حد کوشش میکنند بر روی تعطیلات دارای شهرت مانند عید باستانی با شب یلدا را در تلاشهای بازاریابی خود در لحاظ بگیرند. اما نباید فقط خود را بدین تاریخهای مهم بازاریابی محدود کنید. درحالتی که تعطیلات خاصی وجود دارااست که مطالب مربوط به آن مخاطبان شما را مجذوب خود میکند، پس ارزش انتشار در بلاگ یا شبکههای اجتماعی شمارا دارااست. لیست پایانی از تعطیلات شبکههای اجتماعی را مطالعه فرمائید و هنگام برنامه ریزی روزنگار خود آن را پایین لحاظ داشته باشید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر