تفاوت سئو سایت وردپرسی با کدنویسی

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

تفاوت سئو سایت وردپرسی با کدنویسی

۸ بازديد

تفاوت سئو سایت وردپرسی با کدنویسی

وبسایت وردپرسی یا اپلیکیشن نویسی شده؟
در حالتی‌که قصد طراحی و یا سفارش سایت برای بیزنس خود را دارید عالی هست پیش از انتخاب ساختار وبسایت از حیث وردپرسی و یا کدنویسی، بدانید بهینه سازی سایت وردپرسی وارفته تر است و یا اپلیکیشن نویسی شده و همچنین مزایا و معایب هریک چه هستند. زیرا فوق العاده ترین وبسایت بدون سئو حرفه‌ای و مرتبه های بالای گوگل، مانند یک زمین خالی در بهترین جای شهر هست که ارزشی ندارد و به صاحبش نفعی نمیرساند.

هر یک از این ساختارها مزیت های خاص خود را دارا هستند که باید با آن آشنا باشید تا بتوانید در کسب و کار اینترنتی خود غالب شوید. برای طراحی سایت های کد نویسی شده می توان از گویش های PHP،ASP و … بهره برد.

بیشتر بدانید: seo سایت وردپرسی

مراد از seo تارنما چیست؟
سئو وب سایت در واقع به جاری ساختن گروه اقداماتی گفته میگردد که موجب ارتقا مرتبه تارنما در برگه SERP گوگل می شود. تکنیک های بهینه سازی به صورت کلی برای اکثر وقت ها سایت ها یکسان هست، اما شیوه اجرا آنان در سایت های وردپرسی با کدنویسی متفاوت می‌باشد. عموما فعالیت با سایت های وردپرسی شل تر از وبسایت های کد نویسی گردیده‌است. مجرب ترین مدرس سئو مشهد در اکادمی رایا پارس مشغول به تدریس است. حتی seo کردن آن و اعمال تغییرات آنقدر طاقت فرسا نیست، البته مسلما تارنما وردپرسی قدرت رقابت با سایت نرم‌افزار نویسی شده را در یک زمان نخواهد داشت.


خواسته از سئو تارنما چیست؟

در واقع هیچ سختی بی هدف نیست. شاید seo وبسایت برنامه نویسی شده، برای اشخاصی که دانش اپ نویسی ندارند دشوار به لحاظ برسد اما رسیدن به کاغذ اولیه گوگل در‌حالتی که پشتکار داشته باشید، خیلی هم پیچیده نیست. علت هم این می‌باشد که وب سایت های وردپرسی دربرگیرنده کدهای فراوانی میباشند اما سایتی که اصطلاحا کد نویسی تمیزی داشته باشد، گوگل شل و ول تر آن را درک و ایندکس می کند.

قطعا بدین نکته توجه داشته باشید که هرچه بهینه سازی تارنما شما باصرفه تر باشد، نرخ بازدید و تعامل کاربران به روی سایت بیشتر گردد و در نهایت موجب افزایش درآمد و بهبود کسب و کار میشود.

تفاوت بهینه سازی وب سایت وردپرسی با کد نویسی
ممکن هست بخواهید بدانید که بهینه سازی seo وب سایت های کدنویسی وا رفته تر است و یا وردپرسی؟ همانگونه که اشاره شد، برای دانستن پاسخ این سوال باید به صورت تخصصی و جزئی با مزایا و معایب هریک و همچنین شیوه بهینه سازی هر کدام آشنا شوید. به صورت کلی می توان اعلام کرد اعمال تکنیک های سئو برای وب سایت های وردپرسی راحت تر از سایت های کدنویسی هست. اما مهم نتیجه است که از سایت نرم‌افزار نویسی شده می توان هر خروجی دریافت کرد.


تفاوت سئو سایت وردپرسی با کدنویسی

موتورهای جستجو گر گوگل وب سایت های کدنویسی شده استاندارد را عموما خوب و سریعتر از سایت های وردپرسی ایندکس می کنند. علت این حادثه استاندارد تر بودن ساختار کد های این نوع از وبسایت ها می باشد. همچنین اگر به دنبال سئو کار خوب مشهد می گردید، در رایا پارس میتوانید با آنها اشنا شوید. البته وب سایت های کدنویسی به دلیل زحمت بسیار زیادی که می طلبد، هزینه های بیشتری نسبت به وبسایت های وردپرسی به همدم دارند.

درباره سرعت وبسایت های وردپرسی و کد نویسی
امروزه با تمرکز به الگوریتم های گوگل، سرعت بالا وارد شدن وب سایت یکی‌از مهم‌ترین شاخص ها برای محاسبه سئو یک وب سایت میباشد. به همین علت خوب است بدانید که سرعت تارنما های نرم‌افزار نویسی عموما از سایت های وردپرسی بهتر است. علت این اتفاق را می توان به استاندارد بودن و همچنین بهینه بودن کد های وب سایت های شخصی سازی شده دانست.


سرعت سایت نرم افزار نویسی شده و وردپرسی

البته باید دقت داشته باشید که این آیتم بستگی به فردی که این کد ها را می نویسد داراست و خوب است از فردی متخصص برای طراحی سایت خود به کارگیری کنید. چراکه صحیح بودن کدها شرط اصلی موفقیت با به کار گیری از وب سایت های نرم افزار نویسی گردیده‌است. ولی باید این نکته را متذکر شویم که در‌صورتی‌که شما به اصلاح یک وردپرس فعالیت باشید می توانید با به کار گیری از پلاگین های موجود و کدنویسی های ابتدایی سرعت سایت وردپرسی خود را بهبود ببخشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.