بار گذاری تنبل یا این که lazy loading چیست

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

بار گذاری تنبل یا این که lazy loading چیست

۱۰ بازديد
بار گذاری تنبل یا این که lazy loading چیست

lazy loading چیست؟ برای جواب به‌این پرسش بایستی کمی از وقت خودتان را به ما بدهید. قطعا فعلا و در دنیای امروز تمامی به دنبال سرعت هستند. در لودینگ سایت‌ها نیز همین‌طور است. بخش اعظمی از اشخاص در پی این می‌باشند که اینترنت‌تارنما خودشان را تا حد ممکن سریع‌خیس نمایند. در پی این نوشته ی علمی جمعاًًَ به lazy loading خوا‌هیم پرداخت تا بتوانیم با استعمال از آن سرعت بار گذاری اینترنت‌وبسایت خودمان را خوب کنیم پس با ما یاور باشید.
طبق آمارهای گرفته گردیده در این حوزه اگر که بار گذاری شدن اینترنت‌سایت شما بیشتر از 3 ثانیه ارتفاع بکشد، یوزرها اینترنت‌سایت شما‌را ترک می‌نمایند. درین‌موقعیت‌‌ معمولا 53 درصد از یوزرها خسته می‌شوند و تصمیم میگیرند که اینترنت‌وب سایت شما را سوراخ نمایند وبه سراغ اینترنت‌تارنما دیگری بروند. برای اجرا این شغل شما بایستی سرعت لودینگ اینترنت‌وبسایت خودتان را تفحص فرمایید که با به کارگیری از ابزار Gtmetrix به طور کامل این فعالیت قابلیت‌پذیر می باشد. اگرکه تا به هم اکنون با GTmetrix کار نکرده‌اید می توانید از روش لینک و پیوند پایین بیشتر با آن آشنا گردید:

Gtmetrix چیست؟ نحوه تفحص سرعت وبسایت از روی ابزار Gtmetrix

تکنیک Lazy Loading یا این که به عبارتی بارگزاری غیر همگام اساسا به روشی گفته میشود که در آن آغاز یک دیده‌انداز از اینترنت‌تارنما شما بار گذاری می گردد و بعد تصاویر به طور غیر همگام و جدای از محتوا بارگذاری خواهند شد. یعنی دقیقا بعد از این که محتوا به یوزرها آرم داده شد، تصاویر به یوزرها علامت داده میشود. استفاده از این‌شیوه برای بار گذاری کردن صفحه ها اینترنت بسیار مرسوم است.

چرا می بایست از تکنیک بار گذاری تنبل یا این که Lazy Loading به کارگیری کنیم؟
همان طور که گفته شد تکنیک Lazy Loading بسیار مرسوم می باشد . دوره سئو مشهد و می تواند به شما برای افزایش سرعت اینترنت سایتتان یاری دهد. استعمال از این تکنیک می‌تواند مزایا مختلفی را به دنبال داشته باشد که مهم ترین آنان عبارت‌اند از:

1.کاهش به کارگیری از پهنای باند
با اعتنا به بها پهنای باند در جمهوری اسلامی ایران یوزرها مختلف التفات بسیار متعددی را به آن می‌دهند. بسیاری از یوزرها وقتی که وارد اینترنت‌وبسایت شما می گردند معمولا تا نقطه پایان برگه اسکرول نمیکنند. در حالتی که از این تکنیک به کارگیری نکنید همه تصاویر ورقه برای یوزرها شما بار گذاری میشود در اینگونه حالتی مجال بیشتری هم برای بارگذاری صفحه های از یوزرها گرفته می‌شود.

کمتر اشغال شدن سرور شما سبب افزایش سرعت وبسایت و همینطور کاهش هزینه‌های مرتبط با پهنای باند می‌شود. در اینگونه حالتی هزینه‌های مرتبط با نگه‌داری سرور نیز کاهش پیدا می‌نماید.

2. بار گذاری DOM
در‌صورتی‌که برای اکران محتوا به یوزرها خودتان از جاوا اسکریپت به کار گیری می‌کنید می بایست بدانید که بار گذاری DOM مداقه بسیار متعددی را دارد. از آن‌جایی که کدهای جاوااسکریپت در واپسین مرحله از بار گذاری شدن اینترنت‌وبسایت اکران داده می‌شوند و پس از لود شدن عکس‌ها فعال میشوند پس حتما فرصت بسیار متعددی را از شما میگیرند تا شیت کاملا بارگذاری گردد.

در حالتی‌که تصاویر متعددی را در صفحه خودتان دارید پس مسلما مجال بارگذاری شدن اینترنت‌سایت تا حد بسیار متعددی به تعویق میفتد که با به کارگیری از Lazyloading این نقص‌ روی هم رفته برطرف میگردد.

3. کاهش زمان بار گذاری
مهم‌ترین انگیزه استفاده از Lazyloading کاهش زمان بار گذاری اینترنت‌وبسایت میباشد. کلاس سئو مشهد  با استعمال از این تکنیک شما میتوانید به راحتی سرعت بارگذاری صفحه های اینترنت‌تارنما خودتان را ارتقاء دهید. همینطور ارتقاء سرعت لود در سئو و مسائل دیگر نیز تاثیرگذار میباشد.

راه‌اندازی Lazyloading در وردپرس
همان گونه که تا این بخش از نوشته‌علمی lazy loading چیست گفته شد این تکنیک می‌تواند به خیر موجب ارتقا سرعت اینترنت‌وب سایت شما گردد. در ادامه این نوشته‌علمی در ادمین وب سایت به معرفی یکی‌از شایسته ترین پلاگین‌هایی که می توانید در‌این حوزه از آن‌ به کارگیری نمایید می پردازیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.