تفاوت noindex و disallow و کاربردهایشان چیست؟

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

تفاوت noindex و disallow و کاربردهایشان چیست؟

۹ بازديد
تفاوت noindex و disallow و کاربردهایشان چیست؟
تگ نوایندکس تنها نحوه نادیده‌ به دست آوردن یک شیت در گوگل وجود ندارد، disallow کردن هم می‌تواند همین مقصود را برای شما امان نماید. البته درصورتی که می پرسید تفاوت disallow با تگ نوایندکس چیست، disallow کردن به معنای آن می باشد که به موتور کاوش اعلام نمائید شیت را به هیچ عنوان خزش نکند. این عمل در پوشه ROBOTS.TXT انجام می‌شود.
disallow کردن وقتی اثر گذار میباشد که شما صفحه های متعددی دارید که خیر برای یوزرها و خیر برای موتورهای کاوش هیچ فایده‌ای ندارند. درواقع عالی است وقت موتور کاوش را برای خزش در آن هدر ندهید. برای فهم اینکه تفاوت disallow با تگ نوایندکس چیست، باید اعلام‌کرد تگ نوایندکس اذن خزش ربات‌های گوگل در ورقه را میدهد، اما از ایندکس‌ شدن و اکران آن در نتایج کاوش هجران می‌نماید. ولی disallow به‌طور کلی از خزش شیت هجران می‌نماید. برای شرکت در دوره خصوصی سئو مشهد می توانید با رایا پارس تماس بگیرید.
زمانی شما شیت‌ای را disallow می‌کنید، از بینش گوگل انگار آن را از تارنما خویش حذف کرده‌اید. در این‌وضعیت‌ در‌حالتی که پیوند فرنگی یا این که تگ کنونیکال در آن کاغذ وجود داشته باشد، از مزیت آن محروم میشوید. اما زمانی از تگ نوایندکس به کارگیری میکنید، اذن خزش در برگه را به گوگل می‌دهید و میتوانید از مزایای پیوند‌ها استعمال نمائید. به لهجه دیگر می‌توان اعلام کرد صفحاتی که disallow گردیده‌اند، اعتبار و جایگاه خویش را به صفحه های دیگر جابجایی نمی‌دهند، ولی صفحاتی که نوایندکس گردیده‌اند، میتوانند اعتبار و رتبه خویش را به صفحه های دیگر منتقل نمایند.
نحوه به کار گیری از متا تگ نوایندکس
رایج‌ترین شیوه به کارگیری از نوایندکس، قرار دادن تگ آن در قسمت HEAD کدهای HTML وب سایت یا این که HEADER جواب هست. البته برای اینکه موتورهای کاوش این داده ها را بتوانند ببینند، بایستی برگه شما از روش پوشه ROBOTS.TXT مسدود نشده باشد. چون اگر صفحه شما در فولدر ROBOTS.TXT مسدود یا این که disallow گردیده باشد، گوگل هیچ زمان تگ نوایندکس را در آن نخواهد رویت کرد.
در صورتی میخواهید بدانید نحوه به کار گیری از تگ نوایندکس چیست، کافی هست بدین نحوه عمل فرمائید. شما باید کد پایین را در نصیب HEAD کدهای HTML تارنما خویش قرار دهید. همچنین کلاس حضوری سئو مشهد در رایا پارس برگزار می گردد.
توجه داشته باشید واژه follow در پایان تگ معلوم می‌نماید که کلیه لینک‌های داخل کاغذ می بایست فالو شوند. به‌این‌ ترتیب صفحه شما در نتیجه ها کاوش اکران داده نمی‌شود ولی لینک و پیوند‌های آن خزش گردیده و اعتبار صفحه به مقصد لینک و پیوند‌ها منتقل میشود.
علاوه بر طرز گفته ‌گردیده، تگ نوایندکس را میتوانید به طور تحت در HEADERهای HTML وبسایت به‌کار ببرید.
X-Robots-Tag: noindex
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.