چرا استفاده از تصاویر Webp در سایت مهم است؟

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

چرا استفاده از تصاویر Webp در سایت مهم است؟

۱۵ بازديد
چرا از تصاویر Webp در سایت مهم است؟
در این نوشته‌ی‌علمی روی هم رفته به سوال فرمت Webp چیست پاسخ دادیم. برای تشکیل داد تصاویر با این فرمت باید استارت می بایست از سیستم مدیر محتوایی در سایت خودتان به کار گیری نمایید که از این فرمت دفاع می‌کند. بعداز این کار شما میتوانید تصاویر جدیدی را در نرم‌افزارهای متعدد گرافیکی ایجاد کرد نمائید و به تارنما خودتان اضافه فرمائید.
ایجاد تصاویر در نرم‌افزارهای گرافیکی
برای ساخت تصاویر با این فرمت می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند Google Photos، Blender و اما فتوشاپ استعمال نمائید. نکته‌ای که در هنگام استعمال از فتوشاپ باید به آن دقت داشته باشید این هست که در شرایطی که دوست دارید از نسخه‌های گذشته فتوشاپ استفاده نمایید میتوانید یک افزونه که خود گوگل ارائه کرده است استعمال نمایید. کافی است افزونه مورد نظر را در دایرکتوری فتوشاپ اسکن نمائید تا به راحتی بتوانید از این فرمت در نسخه‌های گذشته فتوشاپ به کار گیری فرمائید.
بعد از آن در هرمورد از این برنامه از قسمت save for web فرمت WebP را انتخاب فرمایید. سئو کار خوب مشهد را از یارا پارس بخواهید.
ایجاد کرد تصاویر با به کار گیری از نرم‌افزارهای گوگل
درصورتی که تا حدودی با ابزار cwebp آشنایی دارید از ابزار Google’s WebP به کار گیری کنید. کافی است استارت این ابزار را دانلود و نصب نمائید بعد از آن برای ساخت و ساز WebP در سیستم خودتان استفاده فرمایید. همچنین می‌توانید API libwebp Google را برای رمزگذاری و رمزگشایی پوشه‌های WebP نصب فرمایید.
در‌این نوشته ی علمی کلاً به فرمت Webp چیست پرداخته شد. همان طور که میدانید استعمال از این فرمت می توانید تا حد فوق‌العاده زیادی در کاهش حجم داده‌های وبسایت و ولی ارتقاء سرعت تارنما شما تاثیرگذار باشد. در چنین حالتی استفاده از این فرمت بهترین آیتم هست چرا که سبب ارتقاء سرعت وب سایت نیز می‌گردد. در صورتی از مطالعه این مقاله لذت بردید در نصیب نظرها انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما در میان بگذارید. بشاش و پیروز و پیروز باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.