چگونه برای سایت خود یک سایت مپ ایجاد کنیم؟

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

چگونه برای سایت خود یک سایت مپ ایجاد کنیم؟

۹ بازديد
درحال حاضر که از مداقه وب سایت مپ ها و شیوه اثر آن ها بر بهینه سازی باخبر شدیم. این پرسش پیش می‌آید که یک وب سایت مپ را به چه شکل ساخت‌و‌ساز کنیم. همان طور که در صدر توضیح داده شد، سئو چیست در گوگل اینترنت مستر روش تولید یک تارنما مپ تفصیل داده گردیده‌است. در اینجا به روشهای دیگر تولید وبسایت مپ خوا هیم پرداخت.
دانلود وب سایت مپ از یک تارنما
بعضی تارنما ها به شما قابلیت و امکان می دهند آموزش سئو مشهد که برای تارنما خویش یک تارنما مپ تولید کنیم. شما می توانید بدین وبسایت ها رفته و با ورود نشانی تارنما و بقیه خصوصیات منظور گردیده برای تارنما خویش یک تارنما مپ ساخت کرده و آنرا دانلود و در انتها هم در سرور خویش بارگذاری نمایید. وب سایت های بدون‌پول و غیر مجانی اکثری در سراسر اینترنت به ایجاد وبسایت مپ تخصیص دارا هستند. از پر اسم و رسم ترین این وب سایت ها میتوان به وب سایت xml-sitemaps.com اشاره نمود. این وبسایت بسیار بی آلایش و با چندین کلیک تارنما مپ را برای شما تولید می نماید. خلل به کارگیری از این سیرتکامل تارنما مپ ها در داینامیک نبودن آنان میباشد. یعنی اینکه هر بارکه بخواهید یک برگه را به وبسایت خویش اضافه فرمائید بایستی یک وبسایت مپ تازه دانلود و جایگزین تارنما مپ پیشین فرمائید.
به کارگیری از افزونه های تارنما مپ ساز
با دقت به نوع سیستم رئیس محتوا وبسایت خویش می‌توانید افزونه های بدون‌پول و غیر مجانی بخش اعظمی بیابید سئو کار خوب مشهد که بسادگی یک نقشه تارنما ساخت می نمایند. تعداد این افزونه ها بقدری میباشد که نامبردن آنان خویش چند و یک سری کاغذ شود. براین اساس شایسته ترین رویکرد برای یافتن افزونه دلخواه خویش این میباشد که،سئو کار مشهد در پنل رئیس وبسایت خویش در بخش دانلود افزونه ها بدنبال افزونه های مربوطه کاوش کرده و با اعتنا به معیار محبوبیت و توضیحات افزونه آن را دانلود و به کارگیری فرمایید. از مزایایی این نحوه داینامیک بودن تارنما مپ و عدم نیاز به دانلود مداوم یک ورژن نو از نقشه وبسایت میباشد.
اپ نویسی برای ساخت و ساز وبسایت مپ
همان طور که گفته شد وبسایت مپ از زبانی به اسم XML استعمال می نماید. لهجه XML بسیار مشابه به HTML میباشد و یک گویش نرم افزار نویسی مانند ASP یا این که PHP براحتی می تواند بر طبق استاندارد برای شما یک پوشه XML تولید نماید. برنامه نویس ها از این امکان هنگامی استعمال می نمایند که بخواهند ایندکس شدن بخش های متعدد وب سایت را در دست صاحب وبسایت قرار دهند. یعنی با این طرز شما تحت عنوان صاحب و مالک یک وب سایت می توانید تصمیم بگیرید که آیا مایل میباشید شیت تولید گردیده در گوگل ایندکس گردد یا این که نه. مهم‌ترین خصوصیت تارنما مپ های ساخت‌و‌ساز گردیده با این شیوه،قابلیت و امکان دستکاری بالا است. شما میتونید برای صفحه های گوناگون مورد اضافه کردن به نقشه تارنما قرار بدید و پیکربندی زیاد دیگری را هم برای استفاده کننده ساخت‌و‌ساز فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.