اسکرول بی نهایت یا Infinite Scroll چیست؟

اصلی ترین مقالات آموزش سئو در مشهد

اسکرول بی نهایت یا Infinite Scroll چیست؟

۱۹ بازديد
در حالتی‌که در گوگل برای یافتن عکس کاوش کرده باشید سئو چیست یا این که تجربیات به کار گیری از توییتر یا این که پینترست (Pinterest) را داشته باشید، احتمالاً اسکرول بی غایت یا این که Infinite Scroll را مشاهده کرده‌اید. صرفا کاری که نیاز میباشد اجرا دهید این میباشد که اسکرول فرمایید تا داده ها بیشتری در برگه ظواهر شوند و محتوای بیشتری را ببینید. در حالی که در سال‌های اخیر روزبه‌روز ساخت‌و‌ساز محتوای بیشتری شکل می گیرد، بازاریابان و طراحان وبسایت بیشتری را میبینیم که در پی طرز‌های جالب برای اکران این محتوا به مخاطبان می‌باشند تا هم تجربیات کاربری بهتری داشته باشند و هم معیار خرید، تعداد لید، دوراندیشی از مارک و ... ارتقا پیدا نماید. یک کدام از طریق‌هایی آموزش سئو در مشهد که اخیرا برای نوع اکران محتوا بر سرزبان‌ها افتاده میباشد، اسکرول بی غایت میباشد.
ولی اسکرول بی غایت چیست؟ آیا به کار گیری از آن برای وب سایت  دوره خصوصی سئو مشهد شما مطلوب میباشد؟ اسکرول نامحدود چه تأثیری بر seo می گذارد؟ درین نوشته ی علمی خلال جواب‌گویی بدین سؤالات، با Infinite Scroll و مزایا و معایب آن آشنا خوا هیم شد و در حالتی‌که که قصد به استعمال از آن گرفته‌اید، طریق‌های افزودن اسکرول نامحدود به وب سایت‌های وردپرسی و منحصربه‌فرد را یادگرفتن خوا‌هیم اعطا کرد.
.
اسکرول بی غایت یا این که Infinite Scroll چیست؟
اسکرول بی غایت یک کدام از اقدامات مرتبط با تجربیات کاربری (UX) میباشد که در آن، هنگامی که استفاده کننده اسکرول می‌نماید، محتوا به صورتی پیوسته لود می‌‌گردد تا‌زمانی‌که به انتهای برگه رسد.
این منجر ساخت تجربیات‌ای از یک جریان بی‌وقفه داده ها آموزشگاه سئو در مشهد در برگه می‌‌گردد. هنگامی که مخاطب اسکرول می‌نماید، محتواهای مو جود در شیت با ترتیب مشخصی کم کم لود می‌‌شوند و صرفا کاری که استفاده کننده نیاز میباشد اجرا دهد، اسکرول کردن میباشد.
این نوع از اکران محتوا هنگامی نامی برای خودش دست و پا کرد که در کانال‌های اجتماعی مثل فیسبوک، تویتر و اینستاگرام گزینه استعمال قرار گرفت. همینطور از این تکنیک به طور بزرگ در وب سایت‌های دارنده تصاویر بسیار زیاد مانند پینترست یا این که وب سایت‌های دانلود عکس مانند Freepik استعمال می‌‌خواهد شد.
به صورت نمونه، وقتی که عکس‌هایی راجع‌به یک زمینه خاص را در گوگل کاوش می کنیم، با اسکرول کردن رو به زیر، عکس‌های نو کم کم ظواهر می‌‌شوند یا این که به اصطلاح به صورت Lazy Load بار گذاری می‌‌شوند. در‌این فرایند شما نیازی به کلیک کردن نخواهید داشت، مغایر موقعیت‌هایی که از شما میخواهند برای اکران عکس‌های بیشتر روی یک دکمه یا این که روی شماره صفحه های کلیک فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.